Brendinq
Brendin hazırlanması adi istehlak malının uğurlu ticarət nişanına çevirmək texnologiyasıdır, məhsulun rəqabət üstünlüklərinin, onun dəyərinin və emosional komponentinin yaradılmasıdır.
- Məhsulunuzun əsas funksional məqsədindən başqa, onun müsbət obrazını, əsas fərqlərini və əlavə dəyərlərini yaratmaq.
- İstehlakçı ilə rabitə və qarşılıqlı əlaqə qurmaq.
- İstehlakçının gözündə məhsulun keyfiyyətini artırmaq və bununla da, hədəf auditoriyanın məhsula olan etimad səviyyəsi artmış olacaqdır.
- Təklif olunan malın qiymətini istehsalçıya qaldırmaq imkanını yaradacaq ticarət nişanının dəyərini və aktivlərini artırmaq.
- Hədəf auditoriya və brend arasında emosional əlaqəni yaratmaq.
Düzgün brendinq aşağıda göstərilən tapşırıqları sizin şirkətinizə yerinə yetirməyə imkan verəcəkdir:
Advice House ekspertləri brendinq prosesində aşağıda gpstərilən mərhələləri nəzərə alırlar:
1. Bazar və istehlakçıların təhlili2. Brend konsepsiyasının hazırlanması
3. Eyniləşdirmə sisteminin formalaşdırılması
4. Brend sənədlərinin yaradılması – brend kitabı və təlimatlar – ticarət nişanının şifahi və əyani elementlərinin istifadəsi üzrə təlimatlar
5. Məhsulun bazara çıxış strategiyasının qurulması – şirkət brendinin təşviq edilməsi.
6. Media planlaşdırması və reklam kampaniyasının hazırlanması.
7. Brendinq səmərəliliyinin monitorinqi